Éhes puncik özöne!

ehes-punci.jpgÚjabb külföldi lehúzó oldalba botlottam.

Flört vagy több - ez a neve.

Már nem emlékszem, a hirdetésük pontosan hol jött szembe, valami olyasmit ajánlottak, hogy a közelemben van egy csomó szexre éhes nő, akik csak rám vágynak.
No ennek a fele sem tréfa és kattintottam.
Biztosítanom kellett a lap gazdáit, hogy én vagy a földkerekség legdiszkrétebb csókája és akiket látok majd, nem mondom el senkinek. Meg hogy ki vagyok, hány éves és melyik a kedvenc madárom.

Egy könnyen nézegethető, első pillantásra tökingyenes oldalon találtam magam, ahol elfogadhatónak tűnő hölgyek látszottak. Ahogy megnéztem a profiljukat, elkezdtek dőlni hozzám a leveleik.
Az elsőre gond nélkül tudtam válaszolni, a többire már csak akkor tudnék, ha előbb fizetek.

Levelenként egészen pontosan miniumum 350 Ft-ot.
Vagyis ha a szexre éhes hölgyikékkel szóba kívánnék elegyedni, be kellene pengetnem elsőre 3500 Ft-ot, azért elküldhetek 10 választ.

Node ilyen levelekre??

Kapható vagy egy szex kapcsolatra? Ha igen, akkor írj vissza gyorsan hogy együtt élvezhessünk ilyen pimaszságokat te cukiság, rendben?
Számíthatok arra hogy eljössz hozzám ha majd leírom hogy hol lakom? Forró maradok remélhetőleg addig amíg nem hallok vissza felőled kedves, rendben? Puszillak addig is nagyon sokszor! Kívánlak!

Szia, láttam a profilodat és szeretnék veled találkozni. Te is olyan vagy, mint én, hogy izgalmat és kalandot keresel?

Tetszik a profilod, megcsókolhatlak?
Fura de azon gondolkodtam hogy törlöm a profilomat, mert nem volt szerencsém itt, és ugye a kreditek pénzbe kerülnek. Hülye üzeneteket kaptam, és a férfiak akiket láttam egyáltalán nem jöttek be nekem. Akkor felfigyeltem a profilodra, és hogy pont Budapest megyében élsz, megtudhatom hogy hol?? Én Franciska vagyok és egy ideje már csak a gondolattól hogy egy idegennel találkozzak nedves leszek. Szoktam fényképezni magamat és küldhetek neked párat majd ha benne vagy?
Sziamia! Gondolom hogy tudod miért írok neked, hehe... nagyon szeretnék szexelni veled. Úgy képzeltem hogy te, én, a hálóm, és gyertyafény? Esetleg pár szex játék, feltéve ha érdekelt vagy?
A vicc az, hogy a levelek egy része még az előtt érkezett, hogy a moderátor jóváhagyta volna a profilomba írt bemutatkozás megjelenését. Fotót nem raktam föl magamról, tehát a "hölgyek" arra a néhány adatra gerjedtek rá, ami megjelent.
Többen annak örültek, hogy végre valaki Budapest megyéből!

Hát ez a hülyének is megéri, nem?
Vagy csak annak!