Csajok és pasik társkereső vélemény


Azoknak jó, akik képeket szeretnek nézegetni.
Sok társkereső látható rajta, ám egyéb megnyilvánulásra nagyon kevés a lehetőség. Nem lehet részletes bemutatkozást írni, csak néhány sort, nincs lehetőség naplózásra és előfizetés nélkül csak idétlen formaüzeneteket küldhetünk a kiszemelt játékosoknak.
Engem kinézett egy tatabányai hölgy, aki ugyan néhány évvel idősebb volt az általam keresett korosztálynál és nálam is, de lelkesen bombázni kezdett a formaüzeneteivel, kaptam tőle naponta vagy hatot. Egészen addig, amíg elő nem fizettem, mert kíváncsi lettem rá és máshogy nem tudtam írni neki. Igenám, de amint előfizető lettem, a hölgy kitalálta, hogy messze vagyunk egymástól és ő különben is talált valakit. Szeretettel gratuláltam neki a nagy fogáshoz, ám úgy láttam, az aktivitása semmit nem csökkent, bármikor beléptem, mindig online volt. Lehet hogy más potenciális előfizetőket húzott csőbe? Nem vártam meg a kifizetett idő leteltét, töröltem magam, mert azon kívül, hogy találkoztam egy régi ismerőssel, nem történt ott semmi. A kevés információ alapján nem támadt ingerenciám megszólítani egy fotót sem.
A csajok és pasik mottója az, hogy a happy end ott kezdődik és ez bizony igaz.
Boldogan hagytam abba velük 2 hét után, mert csak néhány ezer forintom és néhány órám bánta.