Randivonal társkereső vélemény

Tizenévnyi - igaz nem folyamatos - boxozás után töröltem az utolsó regisztrációmat a lovebox.hu oldalról, mivel úgy átalakult, hogy rá sem lehetett ismerni, ugyanakkor a nekem legjobb funkciói egyszerűen eltűntek.
Jártam korábban más oldalakon is és annak ellenére, hogy egy blogban hihető, de nem túl jó véleményt olvastam a Randivonalról, beneveztem oda is. Meg a csajok és pasikra,
Előbbivel kezdem.

 

Randivonal társkereső vélemény
Népes, de agyonmoderált oldal, ráadásul a moderálás pofára megy.
Nem következetes.
Nagyon nem az.
Egy sor képemet nem engedték föl, mert nem látszik elég jól az arcom, meg semmitmondó, meg mittudomén, ugyanakkor számtalan olyan fotó jött szembe, amin nem hogy SEMMI nem látszott a versenyzőből, apró, távoli kép, napszemüveggel és társai, de a moderatúra olyan képet is átengedett, amin a társkereső hölgy a kezében tartott cédulán mutatta a mailcímét és a telefonszámát, ami ugye szigorúan tilos, mert a randivonalnál is csak akkor tudsz bármit csinálni, ha fizettél. Ők szigorúbbak, a mások által feltöltött fotókat is csak pénzért nézheted meg.
A randivonalon vannak jó arcok, de a házigazdák agyonnyomják a fizető játékosokat.
Nekem pl. szó nélkül törölték egy hosszabb naplóbejegyzésemet, talán mert belinkeltem egy Laár András verset és más oldal reklámozásának vették. Már nem derül ki, mert a randivonal levele szerint a moderátor azt csinál, amit akar és a munkáját nem köteles sem indokolni, sem dokumentálni.
Nomármost nekem semmi keresnivalóm egy olyan oldalon, ahol szánalmas nyomoroncok élvezkednek azzal a parányi hatalommal, amit a netes moderátorság jelent.