A három legjobb társkereső?

No mi a fene már megint?

top3.jpgA gugli igencsak előkelő helyre pakolja ezt az oldalt, ami szerint SZAKEMBEREK (?) összeállították a haza társkeresők legújabb toplistáját.

Egyszer ilyenről már volt szó, akkor az állítólag legjobb 10 társkereső szerepelt egy erre a célra létrehozott weblapon, de én már akkor is igen szkeptikus voltam.

Mi az hogy szakértő? Hallottam olyanról, hogy "a társkeresés szakértője", méghozzá a Cronos országos társkereső képez ilyeneket és még írásos igazolást is ad róla, de saját magát is szakértőnek tartja, lásd ezt:
cronos-tarskereso.jpg

Nomármost!

Akinek van egy kis sütnivalója (jó, tudjuk, sokaknak nincs!) annak nem kell sokat töprengenie azon, hogy ugyanmár kik szakértenek három oldalt a dobogóra. Nyilván ez pont olyan, mint amikor a Kidlingtoni Egyetem Gyógyszerésztanszéke publikál egy kutatást, hogy az időskori elbutulás egyetlen ellenszere a PICA gyógyszergyár Stupidax tablettája. Apró betűkkel az alján, hogy a kutatást a PICA finanszírozta.
(ne tessenek keresni egyiket sem, most találtam ki az egészet az egyetemtől kezdve a gyógyszerig, az időskori elbutulást sajnos nem)

Tehát a meg nem nevezett szalértők kihoznak a legjobbnak három társkereső oldalt.
Az első kettőhöz volt szerencsém, a párom.hu tényleg nem rossz, a startrandi.hu viszont a kertek alatt sincs. A harmadik egy közönséges szexpartnerkeresőnek álcázott prostioldal, nem is értem, hogy jön a képbe.

Most komolyan, vannak emberek, akik elhiszik egy internetes oldalnak, hogy melyik másik a jó?