Csak az özvegyember elhunyt felesége volt otthon

ozvegy.jpgFigyelmeztess mindenkit, hogy bármilyen kedves, segítőkész , romantikus, aranyos valaki, pénzt ne adjunk neki pár találkozás után semmire. Az elmúlt 2 hétben összefutottam egy profi szélhámossal, aki a parom.hu-n, fényképpel(!) hirdeti magát özvegy 4 felnőtt lány gyermek apjaként, és lefogadom, hogy folyamatosan szedi az áldozatait. … A pasasnak 60 000 FT előleget adtam, hogy megvegyen nekem ebből egy laptopot routerrel, tv tunerrel a törökbálinti nagykerben.

Előtte gyönyörű gyümölcssalátatálat hozott vörös rózsával a közepén, leszigetelte a fél ablakomat, mindent meg akart csinálni a lakásomban, amihez férfi kéz kellett, és mivel kereskedő, nem tűnt fel nagyon, hogy miért akar rámtukmálni egy laptopot, de olyan jó volt az ára, hogy nem lehetett ellenálllni.  Írt egy átvételi elismervényt is, adatokkal, igazolványokat kiterítve , amit nem hagyott leellenőrizni , mert felpattant, ahogy a pénzt átadtam és azóta is bottal üthetem a nyomát.

A megadott címre kimenvén a mellrákban meghalt felesége vette fel a kaputelefont, kiderült , hogy nincs 4 lánygyerekük és általában egykedvűen reagált a tájékoztatásomra, majd közölte, hogy nyugodtan jelentsem fel a férjét.

Még ha feljelentem is, lemondhatok arról, hogy visszakapom, nem érdemes ügyvédet fogadni ennyi pénz miatt. Az online párkeresők semmiért sem vállalnak felelősséget és nyugodtan garázdálkodhatnak a csalók és szélhámosok. Elgondolkodtam,hogy minek ígéri nekem még mindig, hogy meghozza a tartozását. Bizonyára minden nap haladék, amit kap a rendőrségtől, újabb áldozatot és hasznot jelent neki.

a sztorit innen hoztam