Etikus társkereső a Randivonal?

Van egy titokzatos embléma, amit néhány társkereső megkapott, mások nem.
A linkelt weblapról nem derül ki, ki ítéli oda és ki nem kaphatja meg.

A Randivonal is büszkén feszít az etikus emblémával, én azonban erősen kétlem, hogy megérdemelné. Az elittárs épp attól lett rosszhírű oldal, hogy nehezen lehetett lemondani a tagság automatikus megújítását és a cég azután is levette a tagdíjat, hogy valaki kifejezetten megtiltotta. Ők nem tehetik ki az emblémát.

A Randivonal kitehette, pedig épp ma nyúltak volna bele a bankszámlámba - csak ott nem volt fedezet, így nem tudtak lehúzni. Az ügyfélszolgálat a reklamációmra közölte, hogy nincs nyoma az automatikus megújítás törlésének, meg nyilván nem csináltam végig a procedúrát, ami ehhez kell.
Én határozottan emlékszem, hogy végigcsináltam, de szerintem már az is etikátlan, hogy eleve automatikusra van beállítva a tagság és hosszas cirkusz kell a megszüntetéséhez, legalább olyan, mint a tagság törléséhez.

Ez az írás három éve olvasható róluk:

A RANDIVONAL is becsapja a társkeresőt

 

úgylátszik 3 év kevés volt a megetikusosodáshoz!